Music Player

duminică, 5 februarie 2012

Dragii mei,


O zi in care am vazut cei mai mari fulgi din viata mea! Vremea afara, ca si in suflet. Vreau sa va ofer de ziua mea, o imagine cu un peisaj superb...poate pentru unii ramane o simpla imagine, insa pentru mine e mai mult de atat. Are cuprinsa in ea totul! Iti ofera sentimentul de bucurie, observand totul atat de bine asezat si conturat, de protectie, datorita existentei cabanutei ce parca e desprinsa dintr-o poveste, pasind usor inauntru adulmecam mirosul de scortisoara, mar ce ne imbie... si binenteles simtim caldura ce vine de la semineul asezat nu departe de biblioteca. Plus, sentimentul de teama privind padurea ce este oarecum intunecata, de tristete, gandind ca poate esti singur, neputandu-te bucura alaturi de cineva drag sufetului tau, de toata aceasta frumusete. Iata deci combinatia perfecta! Cald - Rece; Bucurie - Tristete. La mine una, acest joc de stari se produce cand privesc acest peisaj. Va imbratisez cu drag si ma bucur mult ca pe blogul meu gasiti lucruri folositoare si interesante.
Cu drag, Eliza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu