Music Player

joi, 29 aprilie 2010

Marketing pentru genocid - totul e atat de clar


"Vedeam mereu imaginea acelui micut embrion de 10 saptamani si mi'am zis: acesta este un bebelus! Era ca si cum mi-au cazul solzii de pe ochi si, brusc, am inteles adevarul - acesta este un copil! Am fost zdrobita de adevarul acestei descoperiri. A trebuie sa fac fata realitatii ingrozitoare. Avortul nu se aplica unor "produse ale conceptiei". Nu are legatura cu "perioade ratate". Ci are legatura cu copiii care sunt ucisi in pantecele maicii lor. Toti acesti ani fusesem in greseala. Procesul Roe vs. Wade a fost o greseala. Lucrul intr-o clinica de avorturi a fost o greseala. Nu mai este vorba de primul trimestru, al doilea sau al treilea. Avortul, in orice stadiu al sarcinii, este gresit. Era atat de clar! Dureros de clar." Norma McCorvey

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu