Music Player

duminică, 23 februarie 2014

Port inima ta cu mine!


Port inima ta cu mine,
O port în inima mea.
Niciodată nu sunt fără ea.
Oriunde merg eu, vii şi tu draga mea.
Iar tot ce e făcut doar de mine,
e făcut şi de tine, dragostea mea.
Nu mă tem de soartă,
căci tu eşti soarta mea, iubito.
Nu vreau nici o lume, frumoaso,
căci tu eşti lumea mea, adevărul meu.
Și numai ţie Luna ţi se arată atât de frumoasă
și orice Soare mereu îţi dăruiește ţie lumina sa.
Iată secretul cel mai ascuns, pe care nimeni nu îl ştie.
Iată rădăcina tuturor rădăcinilor și esenţa esenţelor
și cerul cerurilor, al copacului numit viaţă,
care creşte mai sus decât poate spera un suflet
sau cât poate ascunde o minciună.
E minunea ce face stelele să răsară...
Port inima ta cu mine.
O port în inima mea.

(E.E.Cummings)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu